Yes Sir!

oejfmklf

Idag hade jag mitt första riktiga uppdrag som "Manager".

slömefe

oiugyvhj

Rebels In Motion från Växjö var på en högstadieskola och lärde barnen breakdance och popping, och jag var med och såg till så att allt gick som det skulle. Två grymma snubbar som båda hållt på med detta i 10 år.

 

Jag vet att ungdomarna hade skitkul. De älskade breakdancen iaf!

 

Det strulade med musiken först och de blev lite sura miner. Men fick tag på bra musik and evrybody was happy!

 

Tänkte ladda upp massor av bilder från idag och lite senare en video!

iugbhjuknpijlkmouihnjkpojlkm,opjlmk,ojpömkl,serdtfgyuhåäpioöigurxcvb5dftyguhrdftgyhuedrtfgyuesrdtfgyutyusedrftgyuhesdrftyguxcvgbhjesdrftgyhu

klicka på bilderna för att se de större.

rtfyguhij

REBELS IN MOTION

edrftyguh

oijm


Kommentarer
Postat av: LillValpen

Vilket underbart hår du har! :o

2010-05-02 @ 15:57:30
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: Ena

Snällt av dig, tackar du. :)

2010-05-02 @ 21:33:28
URL: http://wernamoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0