Inside scoop om vad som hände efter eventet.

Efter eventet så städade vi upp efter oss. UNF och Killarna från 331 wernamo rålurade mig. INTE SCHYSST. Ville nästan slå dem. Men iaf....

Luis aka gudfadern tog hand om reggea killarna som var där och Zacke om jag inte har fel. De hängde lite osv.

Medina kom till studion runt 2 med sin Manager och sin Producent. De är lika flippade på riktigt som de är i video. Hurricane börja göra sin grej och Medina börja göra sin. Vad hände? Får ni reda på om ett tag. MOHAHA.

Här kommer lite bilder iaf.

Alibi och KJ (producent)

Mirlinda, Sam-E och Juan (Manager)

Hurricane, Sam-E, Alibi och Yash doing their thaaaang!

Mycket glad att få vara på 331 :D

Bossin

Alibi och Ena
Var inte beredd på att de skulle komma så jag hade redan på mig Pyjamasen. Chillazzz

De signade på vår jättefina tavla sen. SuperSnällt!
erdthyju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0